Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

I smutné příběhy píše skutečný život jako u malého Dominika

Nejsme a nebyli jsme lhostejní na našem webu k lidským příběhům a i dnes přinášíme bohužel smutný příběh malého Dominika.

Nejsme a nebyli jsme lhostejní na našem webu k lidským příběhům a i dnes přinášíme bohužel smutný příběh, tentokrát malého Dominika.

Milan bez ostychu začal vyprávět : „Poznali jsme se s přítelkyní na jedné seznamce, zhruba tři týdny jsme si v elektronickém prostoru psali. Po třech týdnech mi nová moje přítelkyně napsala zda nechci přijet a lépe se s ní poznat, ale už jsem se bál z předešlých vztahů, dle svých negativních zkušeností. Nakonec jsme se dohodli tak, že přítelkyně přijede tedy za mnou“.

Dále pokračuje: „Já v té době bydlel ve Svobodě nad Úpou a ona ve Vsetíně což bylo podle mého odhadu asi 400 km. Dohodli jsme se že jí přijedu do Pardubic naproti. Když jsem ji viděl jak vystoupila z vlaku hned jsem se do ní zamiloval. Vidíte vše velmi rychle uběhlo a jsme spolu tři a půl roku“.

Milan se nadechuje a pokračuje ve vyprávění: “ V září před dvěma lety jsem se dozvěděl krásnou událost ze budu táta, hrozně moc jsem se na to těšil. Celé těhotenství mé přítelkyně jsem jsi užíval a koukal na to jak jí roste bříško a  těšil se, že přijde nový život na svět. Bohužel přítelkyně byla v rizikovém těhotenství. O přítelkyni jsem se opravdu snažil co nejlépe starat. V dubnu 2017 mi přítelkyně začala doma krvácet a tak jsem neváhal a volal rychlou zahranou službu, ta přijela asi až po půl hodině. Když jsem viděl pohled setry na saniťáka, tak mi bylo jasné, že se něco děje. S přítelkyní spěchali do Trutnova do nemocnice. Volal jsem tam asi po hodině co ji odvezli na gynekologii a tam mi setra s klidným hlasem řekla, že mi po telefonu nemůže nic říct a že mám zavolat přítelkyni a že mi prý všechno řekne.“

Milan má slzy v očích, ale nepřestává vyprávět:  „Volal jsem přítelkyni a ta mi řekla, že pomalu začíná rodit a že půjde na císaře a že jí převážejí do Hradce Králové do Fakultní nemocnice. Stále jsem pak i do Hradce Králové volal, ale bohužel mi nemohli nic říct. Ráno v sedm hodin jsem dostal tolik očekávaný telefonát, ve kterém jsem se dozvěděl, že přítelkyně i miminko jsou v pořádku a že za nimi můžu přijet. Sedl jsem co nejdříve na autobus a jel za nimi do Hradce Králové. Mé první kroky vedly za přítelkyní na gynekologii. Bohužel jsem viděl smutný pohled jak leží pod kapačkami, ale věnovala mi hned několik úsměvů. Bez květiny bych pochopitelně nepřišel. Po několika minutách jsem se přítelkyně zeptal jestli můžu jít za našim malým Dominikem“.

Své vyprávění dokončuje s rozpaky: „Přišel jsem za ním na JIP a když jsem ho viděl v tom inkubátoru, tak mi vyhrkly slzy štěstím. Chtěl jsem mluvit s paní doktorkou jak to s malým vypadá a jak na tom je. Paní doktorka mi řekla že malému nefunguje jedna ledvina, ale že se s tím dá žít. Nemusím se prý bát. Asi po pěti dnech přítelkyni pustili domů a za malým jsme jezdily a volali každý den jak na tom je. Po dvou měsících malého Dominika pustili domů a my jsme si užívali rok šťastných rodičů, ale věděli jsme, že Dominik je opožděný a že mu vše bude trvat déle. Každý měsíc jsme jezdily s Dominikem do Hradce Králové do Fakultní nemocnice na dětskou kliniku. V dubnu 2018 jsme měli dohodnuté, že si nás na klinice nechají na týden a že budeme mít s Dominikem různá vyšetření. Po nich jsme se dozvěděli, že Dominik nebude chodit ani mluvit s pravděpodobností 80 procent. Od té doby co toto všechno víme se snažíme sehnat vetší byt a to buď od Městského úřadu a nebo Obecního úřadu. Ale zatím bez výsledku.“

Autor: Martin Fletcher | středa 7.11.2018 20:27 | karma článku: 13,37 | přečteno: 10360x
  • Další články autora

Martin Fletcher

MVP února Kooperativa NBL je Rashad Madden

Byl to pro něj výjimečný měsíc. V únoru dotáhl křídelník Rashad Madden basketbalisty NH Ostrava k dokonalé bilanci 3-0, jakou se mohli pochlubit už jen v Nymburce.

8.3.2024 v 15:05 | Karma: 8,18 | Přečteno: 3174x | Diskuse| Sport

Martin Fletcher

Děčín porazil ve čtvrtfinále Louda Auto FINAL 8 Česko-slovenského poháru Komárno 78:67

Obhájce trofeje v Českém poháru, BK ARMEX Děčín, po velkém procitnutí svého top skórera Matěje Svobody, autora 26 bodů, nakonec zvládl dramatickou bitvu druhého čtvrtfinále Louda Auto FINAL 8 Česko-slovenského poháru.

14.2.2024 v 16:45 | Karma: 6,19 | Přečteno: 4139x | Diskuse| Sport

Martin Fletcher

Jižní Supi se věnují skvěle mládežnickému basktebalu

Praha – Basketbal na Praze 15 a 11, proč ne? Možnost hrát tento skvělý kolektivní sport přináší basketbalový klub Jižní Supi mladým nadšencům již od roku 2008. Mládežnický klub má aktuálně registrováno téměř 200 hráčů a hráček.

4.6.2023 v 19:37 | Karma: 10,05 | Přečteno: 3739x | Diskuse| Společnost

Martin Fletcher

Nejlepší tribute Depeche Mode poprvé v Praze!

Praha - Druhý pátek v květnu přivítá pražské umělecké centrum MeetFactory nejlepší tribute projekt skupiny Depeche Mode a to Forced to Mode.

24.4.2023 v 13:59 | Karma: 10,09 | Přečteno: 5820x | Diskuse| Kultura

Martin Fletcher

Rozhovor s mistrem světa v hodu diskem s Kristjanem Čehem

Nedávno proběhlý atletický mítink Rieter je rozhodně nejvýznamnější sportovní akcí v Ústí nad Orlicí.

8.9.2022 v 15:11 | Karma: 7,87 | Přečteno: 6771x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah tělo ubodaného muže hodil do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 190
  • Celková karma 7,19
  • Průměrná čtenost 7946x
Nezávislý novinář mapující dění ve společnosti, sportu, politice, který také přináší informace o akcích pro děti, dospělé a seniory.

Seznam rubrik