Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rozhovor se sympatickou nadějí českého tenisu Magdalénou Pantůčkovou

Magdalénu jsme oslovili s rozhovorem na slovenském turnaji v Trnavě a ona velmi ochotně a vstřícně odpovídala.

Na turnaji ITF ve slovenské Trnavě jste se probojovala až do čtvrtfinále, kde vaše pouť turnajem skončila. Jak hodnotíte svůj výkon na turnaji?

Tenhle turnaj byl skvělý. Zahrála jsem dva super zápasy. Hlavně ten první, protože jsem porazila hráčku kolem 260. místa na WTA (bývalou 198 hráčku světa) na turnaj jsem se těšila hodně připravovala a díky tomu jsem si potvrdila kvalitu na takové turnaje.

Kam tento rok povedou vaše tenisové kroky?

Tenhle rok díky novým pravidlům a celkové domluvě s trenéry a tatínkem jsme se rozhodli jezdit vyšší turnaje, takže plánuji zejména turnaje 25k.

Jaké jsou vaše ambice pro rok 2019?

Moje ambice jsou se dostat co nejvýše to půjde na žebříčku WTA( přesné umístění se říct nedá) udělám všechno pro to aby to bylo, co nejlepší a abych měla ještě úspěšnější sezonu než tu loňskou, která byla zatím nejlepší.

Co čtyřhra, také se do ní budete zapojovat?

Určitě na turnajích plánuji hrát i čtyřhru, ale moje priorita je prosadit se ve dvouhře. Tím, že jsme loni naplánovali dobré turnaje a letos se dostávám na 25k do hlavní soutěže, tím, že jsem 6hráčka světa na tranition tour, tak to beru pozitivně, ale systém mi přijde nedomyšlený… díky loňským úspěchům 7finále a 1vítězství jsem dostala jsem se na svůj nejlepší WTA ranking 420 a v tom jsem se chtěla zdokonalit, ale bohužel díky pravidlům jsem se propadla na 705. místo, takže budu bojovat ať se dostanu kde jsem byla a určitě ještě dál. Všechno, kde jsem a jaké turnaje můžu hrát a také na jaké úrovni, jsem se dostala díky mé rodině, která mi dává od malička úplně nejvíc, co jde! Příteli, který se mi věnuje a stará se o moji veškerou přípravu, regeneraci a samozřejmě vše i mimo tenis, což mi strašně moc pomáhá! Dále taky samozřejmě trenérovi, který mě zlepšuje každý den. Bez nich by nic z toho nebylo možné a díky tomu, co pro mě všichni z mého okolí dělají si můžu plnit své sny a jít si za svým cílem a za to bych jim chtěla nejvíc na světe poděkovat! Dále bych také chtěla poděkovat mému klubu TK Agrofert Prostějov, kde od malička vyrůstám, panu Hájkovi z Brna, který se mi stará o přípravu raket, našemu panu masérovi, který se o mně stará na jedničku, Yonexu a všem, kteří mě podporují a pohání mě vpřed!

 

Autor: Martin Fletcher | středa 6.3.2019 18:58 | karma článku: 10,11 | přečteno: 7722x
  • Další články autora

Martin Fletcher

MVP února Kooperativa NBL je Rashad Madden

Byl to pro něj výjimečný měsíc. V únoru dotáhl křídelník Rashad Madden basketbalisty NH Ostrava k dokonalé bilanci 3-0, jakou se mohli pochlubit už jen v Nymburce.

8.3.2024 v 15:05 | Karma: 8,18 | Přečteno: 3174x | Diskuse| Sport

Martin Fletcher

Děčín porazil ve čtvrtfinále Louda Auto FINAL 8 Česko-slovenského poháru Komárno 78:67

Obhájce trofeje v Českém poháru, BK ARMEX Děčín, po velkém procitnutí svého top skórera Matěje Svobody, autora 26 bodů, nakonec zvládl dramatickou bitvu druhého čtvrtfinále Louda Auto FINAL 8 Česko-slovenského poháru.

14.2.2024 v 16:45 | Karma: 6,19 | Přečteno: 4139x | Diskuse| Sport

Martin Fletcher

Jižní Supi se věnují skvěle mládežnickému basktebalu

Praha – Basketbal na Praze 15 a 11, proč ne? Možnost hrát tento skvělý kolektivní sport přináší basketbalový klub Jižní Supi mladým nadšencům již od roku 2008. Mládežnický klub má aktuálně registrováno téměř 200 hráčů a hráček.

4.6.2023 v 19:37 | Karma: 10,05 | Přečteno: 3739x | Diskuse| Společnost

Martin Fletcher

Nejlepší tribute Depeche Mode poprvé v Praze!

Praha - Druhý pátek v květnu přivítá pražské umělecké centrum MeetFactory nejlepší tribute projekt skupiny Depeche Mode a to Forced to Mode.

24.4.2023 v 13:59 | Karma: 10,09 | Přečteno: 5820x | Diskuse| Kultura

Martin Fletcher

Rozhovor s mistrem světa v hodu diskem s Kristjanem Čehem

Nedávno proběhlý atletický mítink Rieter je rozhodně nejvýznamnější sportovní akcí v Ústí nad Orlicí.

8.9.2022 v 15:11 | Karma: 7,87 | Přečteno: 6771x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Do Sněmovny by se v březnu dostalo pět stran. TOP 09 vypadává, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Aktualizujeme Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

  • Počet článků 190
  • Celková karma 7,19
  • Průměrná čtenost 7946x
Nezávislý novinář mapující dění ve společnosti, sportu, politice, který také přináší informace o akcích pro děti, dospělé a seniory.

Seznam rubrik